[Kepviselok] külügyi beszámoló

ELTE TTK HOK Kulugyi Biztos kulbiz at ttkhok.elte.hu
2006. Sze. 20., Sze, 23:48:44 CEST

Az elmúlt napokban családi és egyéb okok miatt nem tudtam megírni a heti
beszámolómat, ezt szeretném pótolni.

Az elmúlt héten külföldi hallgatókkal foglalkoztam, magyar hallgatók
leveleire válaszoltam, más karok külügyeseivel tárgyaltam.

A héten kedden este 6-tól EHKB ülésen vettem részt, ahol megbeszéltük,
hogy a kiegészíto erasmus pályázatnak pótpályázati kiírása lesz, errol a
Nyúzban szeretnék majd írni,
beszélgettünk az oszi külügyes fórumról, ami október 16-20
között lesz, valamint a kialakult tüntetéssel kapcsolatban a külföldi
hallgatókat értesítettük. (A tandíjtüntetésre invitáltuk oket, de a
helyzet úgy hozta, hogy meg kellett magyarázni nekik, hogy nem mi vagyunk
azok, akik a hét eleje óta tartó dolgokat muveljük, és figyelmeztettük
oket, hogy este inkább ne menjenek egyedül sehova, a mentorokat nyugodtan
hívják, ha baj van - erre hétfon éjjel volt már példa)

Fogadóórámat szerdánként 14.30-16 óra között tartom a déli haliban. Ma
értelemszeruen elmaradt.

 			       Újváry Angelika
 			   ELTE TTK HÖK külügyi biztos
 			     kulbiz at ttkhok.elte.hu