[Kepviselok] Választmány emlékeztető 2006. szeptember 11.

Szenes Aron aeron at ttkhok.elte.hu
2006. Sze. 23., Szo, 20:50:57 CEST

Tisztelt Képviselők,

az alábbiakhoz fűznék pár sort.

> Emlékeztető az ELTE TTK Hallgatói Önkormányzat Választmányának 2006.
> szeptember 11-i üléséről
>
> Gönci Balázs kérte, hogy az alábbi hozzászólása jelenjen meg az
> emlékeztetőben:
> "Sajnálom, hogy Szenes Áronnak csak arra volt ideje, hogy szó szerinti
> jegyzőkönyvet kérjen, és utána már nem tudott itt maradni a probléma
> megoldására is, érdekes megoldás ez."

Gönci Balázs előtte arról beszélt, hogy az eredeti cikk szó szerinti
valótlanságot nem tartalmaz, de stílusa olyan, hogy azt inkorrektnek tartja.
Egy ilyenfajta - jegyzőkönyvbe kerülő - hozzászólást, távollétemben,
inkább tartok inkorrektnek.
Tételesen:
- a választmány egy részén nem voltam jelen, mégpedig azért, mert
gyakorlatot tartottam
- később a választmányra visszaérkeztem, pár órát hagytam csak ki;
egyébként a választmány munkaidőben, egész nap elhúzódva folyt
- a választmányon szavazati joggal nem rendelkezem, döntésképességét
távollétem nem veszélyezteti
- a probléma megoldásában igenis részt vettem, álláspontom a következő volt
    . lsd. jegyzőkönyvbe vett hozzászólásom
    . szintén elhangzott a választmányon (a hangfelvételen
megkereshető), hogy úgy láttam: álláspontomat és megoldási javaslataimat
megfelelően képviselve láttam a jelenlevők közt
    . úgy gondolom, a témában érintett lévén, a cikk szó szerinti
átírását nem kezdeményezhetem, abban nem vehetek részt; ezzel sérül az
újság pártatlansága, szavahihetősége
- a nálam korábban kifogásolt "személyeskedést" eddig, szándékaim
szerint, jegyzőkönyvezett hozzászólásba nem vittem

Sajnálom, hogy a fentiekre senki nem világított rá írásban rögzített
hozzászólással.

Tisztelt Képviselők,
mikor először olvastam a jegyzőkönyvet, úgy gondoltam, hogy egy teljesen
más hangvételű írással válaszolok a levelezőlistánkra. Szerencsémre
kiküldetésem alatt kaptam ezt meg, és volt időm lehiggadni. De ez nem
jelenti azt, hogy eltűnt volna belőlem az a felháborodás, amit ez a
"hozzászólás" kiváltott.
Kérlek Titeket, főleg azokat, akik nincsenek a "tűzközelben", hogy
figyelemmel tekintsetek az Önkormányzat belső működésére, választott
vezetőink ténykedésére, mert - úgy gondolom - a nyár elején kapott
figyelmeztetés ellenére ez olyan irányban halad, ami közös munkánkat
veszélyezteti.

Üdvözlettel:

Szenes Áron
M.Sc.