[Kepviselok] Matekos Gólyaavató Party reloaded

Ferenczfi Zoltán fifiboy at fifiboy.hu
2006. Sze. 25., H, 02:50:05 CEST

Kedves matekos Gólyák, matekosok, TTKsok és bárki aki szeret jókat
bulizni/kikapcsolódni!

(Most másik címről írok, hátha ezt többen megkapjátok!)

Infók a matekos gólyaavatóról továbbra is:
http://ttkhok.elte.hu/matek/gaplakat.jpg

Továbbra sem elfelejteni!!! Most írok utoljára!

Továbbra is sztnék megkérni mindenkit, aki szeretne eljönni és még nem írt
nekem vissza, hogy írjon!!!!!!

MINDENKI, tehát MINDENKI!!!!!!!!!!!!!!

Nem kell engem félteni, hogy sok levelet kapok, infós (is) vagyok,
megoldom!!!!!!!! :-)

A mindenki azt jelenti, hogy mindenki, tehát, aki gólya, az is, aki
felsőbbéves, az is, aki nem is TTKs vagy ELTEs, az is! Aki ufó, az is, aki
cow&chicken, az is! Aki jobbról, az is, aki balról, az is!  Oks?

bye: fifi

Matekos.szakterületi.kooordinátor.főokostojás

Online elérhetőségeim:

E-mail:  <mailto:fifiboy at fifiboy.hu> fifiboy at fifiboy.hu

Msn:  <mailto:fifiboy at freemail.hu> fifiboy at freemail.hu

iWiW: Ferenczfi Zoltán