[Kepviselok] Szamitogep helyzet-SOS!

ELTE TTK HÖK Szervező elnökhelyettes szerveh at ttkhok.elte.hu
2006. Sze. 25., H, 10:45:51 CEST

Szia Dudi, Kedves Kepviselok!

A Deli haliban meg mindig tragikus informatikai allapotok uralkodnak...!
Kerem, hogy mielobb oldjuk meg a problemat! Mar 3. hete van oktatas, mar 3
hete irtam, hogy gaz van, azota van nyomtato, de szinte mas nem.

Lassuk:

- A bejarat melletti gep nem latja a profilokat es a halozatot sem mindig!
- Hianyzik 3 geprol EGER!
- A nyomtato melletti traktor hangot ad, neha be sem kapcsol
- A sarokrol hianyzik egy gep (gondolom a halott helyett ez lett beallitva)
- 2 gep teljesen mukodeskeptelen!
- A sarokban meg mindig NYUZos vinyoval megy a gep. Miert nem csak akkor,
amikor kell a NYUZnak? A teljes NYUZ archivumot rakjuk a TTK HOK
szerverre, ne erre a gepre, igy az is haszanlhato lenne vegre, es nem csak
heti 4 orat lehetne ertelmesen hasznalni.

Amennyiben a helyzet a heten nem valtozik, illetve igereteken kivul nem
jon mas, inditvanyozni fogom a felelosok oszitondijanak visszatartasat a
helyzet megoldodasaig!

Azert ez mar tenyleg szornyu.

Rohadt sok penzunk van, van informatikusunk es arrol meg nem is beszeltem,
hogy mostanaban mar tenyleg 20 perc, mire bejelentkezik a gep...Tudom,
tudom, nagy a profil (vagy a pofam) de ezelott ilyen nem volt!! Akkor nem
volt nagy??

Ez mindosszesen 4-5 oras munka(gondolom en), tehat LEGYSZIVES...

Na mind1. Ha pedig nincs gep, vagy alkatresz, akkor lehet a valasztmanynak
beszerzesre beterjeszteni, hogy vgere mind a 8!! munkallomas mukodjon es
ne csak 2!!!!

Udv:

OFL
szerveh