[Kepviselok] beszámoló

ELTE TTK HÖK elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2006. Sze. 26., K, 16:02:15 CEST

Kedves Képviselők!
Az elmúlt heti választmány óta a következő dolgokat követtem el. Szerdán
részt vettem a Dékáni Tanácson (ez a Kari Tanács előtti vezetői
értekezlet, itt beszélik át a dékán, dékánhelyettesek, az
intézetigazgatók és más meghívottak, például én is, mint a HÖK elnöke a
KT napirendi pontjait), illetve az utána közvetlenül következő Kari
Tanácson, majd az EHÖK elnökségi ülésén. A hallgatók számára
legfontosabb ügy ezen a napon (is) a HKR VI. és VII. fejezete volt, az
elnökségin hosszú órákat vitatkoztunk a lehető legjobb konszenzusos
javaslatokon.
Csütörtökön felhívott az EHÖK elnöke telefonon a Tétékás Nyúz és egyéb
témák kapcsán, pénteken beszéltem a kari Nyílt napon az érdeklődő,
mintegy harminc embernek, délután átolvastam a Nyúzhoz addig beérkezett
közéleti cikkeket és kb. fél 6 magasságában elindultam Papp Gabival és
Polgár Pepével Székesfehérvárra, HÖOK kgy.-re. Pénteken este
ismerkedtünk, barátkoztunk, és felfedeztünk Fehérvár éjszakai
ételkínálatát. Szombaton részt vettünk a közgyűlésen, (a beszámolót már
kiküldtem a listára,) majd este hazavonatoztunk. Vasárnap az irodában
intézgettem az elmaradt dolgokat, majd este fél hattól Forgó Melindával
és Ónodi Fecóval beszélgettünk a BEF pénzügyi vonatkozásairól (bővebben
élőben).
Hétfőn délután részt vettem a Szenátuson, (még mindig HKR) majd
visszatérve Lágymányosra, elkísértem Papp Gabit a TáTK HÖK elnökségijére.
Ezen kívül folyamatosan tájékoztattam a hallgatókat és a képviselőket a
tüntetésről, majd annak elmaradásáról, olvastam és válaszoltam
levelekre, igyekeztem a felmerülő problémákat gyorsan és a lehető
legjobban megoldani.

Sági Orsolya
ELTE TTK HÖK elnök
elnok at ttkhok.elte.hu