[Kepviselok] beszámoló

szoceh at ttkhok.elte.hu szoceh at ttkhok.elte.hu
2006. Sze. 26., K, 16:43:00 CEST

Tisztelt Választmány!

Szerda délelőtt voltam OHÜB ülésen, majd délután Kari Tanácson.

Folyamatosan válaszolok a hallgatók kérdéseire (személyesen, e-mailen vagy
wiwen).
Hétfő óta a szoctámot a Hallgatói Ügyfélfogadó tér mellett szedjük.

Az elmúlt években is az volt a szokás, hogy a szociális faliújságra nem
rakunk más jellegű plakátot (akár van hely, akár nincs). Egyre többször
kell leszednem. Kérlek Titeket, figyeljetek rá.

Kálmán engem kihagyott,mert még én sem irtam konkrét fogadóóra időpontot.
Ugyan jeleztem neki, hogy még nem tudok időpontot mondani, de pár napon
belül kiküldöm.

Üdvözlettel:

         Seres Alexandra
          ELTE TTK HÖK