[Kepviselok] beszámoló

Tanulmányi Elnökhelyettes taneh at ttkhok.elte.hu
2006. Sze. 26., K, 16:59:28 CEST

Sziasztok!

Az elmúlt héten a következő események történtek a taneh háza táján: -
szept. 20. Kari Tanács, többek között a HKR 6.7. fejezethez tartozó kari
különös paragrafusokakl foglalkoztunk. A KT a kreditenkénti 6000.-ot
fogadta el. Ez még Szenátusi elfogadásra vár.
- szept. 22. cikket írtam a Nyúzba, már volt hely kérdéseknek is a cikk
végén :)
- szept. 25-én TOB (=Tanulmányi és Oktatási Bizottság) ülésen vettem
részt, és a költségtérítéscsökkentés-kérelmeket bíráltuk el. Egyebek
napirendi pontban a Matematika Intézet oktatói képviselője tett fel néhány
kérdést az oktatási dékánhelyettesnek, melyre széleskörű és részletes
válaszokat kaptunk.

Összességében elmondható, hogy tanulmányi szempontból már túl vagyunk a
félévkezdésen. Az elmúlt héten a hallgatói levelekből naponta csak 3-4
érkezik, míg az azt megelőző időszakban akár 25-öt is kaptam naponta.

                Fazekas Tímea
                ELTE TTK HÖK
          tanulmányi elnökhelyettes
             taneh at ttkhok.elte.hu