[Kepviselok] beszamolo

sportbiz at ttkhok.elte.hu sportbiz at ttkhok.elte.hu
2007. Ápr. 12., Cs, 14:14:01 CEST

Beszamolo
TTK HOK sportbiztos
2007. febr. 27- aprilis 12.

Roviden:
- Tabra ELTE sporttabort szerveztem (marcius 15-18) tobb mint 60
roplabdazo-kezilasbdazo-lehuto-yeti szamara.
- Segitettem a Nemzeti Parkos tura elokesziteseben.
- 55 csapattal megy e kari focibajnoksag. (tobb mint 500 ember!)
- 5 csapatot szervezek a BEFS roplabda bajnoksagrara
- heti atlag 3 roplabda es 2 kezilabda edzest tartunk.

Mas munkaim:
- Segitem a bodvarakoi golyatabor elokesziteset
- A my klub munkajaban reszt veszek, kirandulasok, palyazatok, bulik, stb.
- polonyomtatas, honlap, Nyuz, beszerzesek
- palyazatok, elszamolasa

Folyamatban levo ugyek:
- TTK focibajnoksag
- ELTE soksport bajnoksag ( apr. 13-14)
- 5vos 5km (majus 8)
- Magahegyi tura (apr 20-22)
- Parizsi sportverseny (apr. 28-majus 6)
- Vizigala (majus 19-20)
- BEFS foci donto (apr 21)
Most ennyi jutott eszembe.

Kalozi Attila

Ui: Ezen kivul mivel aprilis 28 es majus 6 kozt Parizsban tartozkodom,
megbizom helyettesitesemre Szabo Csaba Bahamat (06306602732).