[Kepviselok] beszamolo

foszerkeszto at ttkhok.elte.hu foszerkeszto at ttkhok.elte.hu
2007. Ápr. 12., Cs, 22:51:12 CEST

Tisztelt képviselők!

Íme a beszámolóm:

-a főszerkesztői teendőket elláttam (lapterv, szerkesztés, hirdetések
kezelése, munkaszervezés, megkeresésekre reagálás)

-megbeszéltem az Országos Széchenyi Könyvtárral a köteles példányok ügyét
(minden kiadványból kell példányokat szolgáltatni a Széchenyi Könyvtárnak,
diákújságnak számonként hármat), várhatóan a vizsgaidőszak elejéig sikerül
visszamenőleg is beszállítanunk a Nyúzokat, ez főleg a nyúzosok
lelkesedésén áll vagy bukik. Fénymásolnunk kell ugyanis, és elég sokat.

-elkezdtük beszkennelni a korai Nyúzokat (elektronikus archiválás
céljából). A harmadik félévfolyam teljes egészében megvan, és a
küldöttgyűlésig várhatóan további félévfolyamokat digitalizálunk még.
(elvileg a fénymásolást helyettesíthetné ez a dolog, de nagyon úgy tűnik,
hogy ez nem megy. Ugyanis a beszkennelt oldalakat kinyomtatva vagy jó
képminőséget, és csapnivaló olvashatóságot, vagy kiváló olvashatóságot, de
fekete paca jellegű képet kapunk - ezzel szemben a fénymásoló
kifogástalanul végzi a dolgát)

-sikerült hétről hétre sport témájú cikket közölni

-újralétesült a kapcsolat az ELTE Online-nal, ennek gondolom nem sokan
örülnek. A Nyúzra nézve ez nem hord magában semmi veszélyt.

-felvettem a kapcsolatot a tanszékvezetőkkel, és így várhatóan a kari
életről (tudományos vonatkozásban) még több információnk lesz. Ennek már
elkezdett érni a gyümölcse, de amúgy a tanszékvezetők többsége nem
reagált.

Sudár István
Tétékás Nyúz,
főszerkesztő