[Kepviselok] képviselői beszámoló

atesz at ttkhok.elte.hu atesz at ttkhok.elte.hu
2007. Ápr. 13., P, 10:49:33 CEST

A legutóbbi Küldöttgyűlés óta minden időmet (időnket) az Első Egyetemi
Környezetvédelmi Napok szervezése, az Alapítvánnyal közösen szervezett
Mobilitás pályázat megvalósítása köti le. Ennek eredményét majd május
8-9én fogjátok látni.

Kihagytam egy választmányt. Kettőt?

Rebellisen viselkedtem a bevonó tábor kapcsán, amit a mai napig nem bántam
meg, legalább valaki kiállt a Küldöttgyűlés szimpátia szavazása mellett.
Azóta mindenki Zen Buddhistának hív. Ki érti ezt?! 

Terveztem Mészinek egy nemzetiparkos plakátot. Sztem jó lett.

Képviselő teendőimet elláttam, amikor valaki tanulmányi, szociális
problémával fordult hozzám, legjobb tudásom szerint segítettem.

Az elmúlt hetekben kénytelen voltam belátni, hogy a Környezettudományi
szak külügyi dolgait már nem tudom a nyakamba venni, bár megpróbáltam.
Jelenleg azon vagyok, hogy erre alkalmas embert találjak a szakterületről.

Remélem semmit nem felejtettem ki.

Atesz a Zen Buddhista

--
Ferenczi Attila