[Kepviselok] beszamolo

ELTE TTK HOK kollegiumi biztos kollbiz at ttkhok.elte.hu
2007. Ápr. 15., V, 19:38:55 CEST

Tisztelt Képviselõk!

Jelenleg folyamatban van a kolifelvételi, határidõ április 20.

Újdonság, hogy a kolis közösségi munkáért ebben a tanévben lehet ösztöndíjat
igényelni. A kereteket a KolHÖK határozta meg, a lebonyolítás, ill az elõzetes
elbírálás a diákbizottságok feladata (folyamatban, tervezett leadási határidõ:
április 27)

A legutóbbi beszámolóm óta:
- rendszeresen eljártam a KolHOK KGY-kra és elnökségikre,
- megválaszoltam a hallgatók kérdéseit, megtartottam a fogadóóráimat
- a külföldi távolléttem rövidebb lett a tervezettnél (épp a tavaszi szünetre
esett), így nem maradt el fogadóórám, ill ülést sem mulasztottam el. Az
emaileimet naponta / kétnaponta megválaszoltam.
- az ápr 14-15-i veszprémi PPP-s kolis konferencia elmaradt.
- hirdetéseket küldtem a Nyúzba és az info listára a kolifelvételirõl
- rendszeresen frissítettem a TTK HÖK honlapjának kolis oldalát
- Megtekintettem Kolozsváron, egy félig felújított kolit, ill hogyan nem szabad
koliszobát felújítani :-)

Kérdéseiteket várom elõzetesen emailben vagy személyesen, ui a KGY alatt megint
KolHÖK KGY lesz.

 		Csupor Marianna
 	   TTK HÖK Kollégiumi biztos