[Kepviselok] taneh beszámoló

ELTE TTK HÖK Tanulmányi elnökhelyettes taneh at ttkhok.elte.hu
2007. Ápr. 16., H, 10:01:42 CEST

Sziasztok!

Az alábbiakban, és csatolva is olvashatjátok beszámolómat.

Jó olvasgatást,

Fazekas Tímea
ELTE TTK HÖK
Tanulmányi elnökhelyettes
taneh at ttkhok.elte.hu

*****
Tanulmányi elnökhelyettes beszámolója 2007. febr.28 - tól 2007. ápr.11-ig

Ebben az időszakban is eljártam minden olyan ülésre, melyre hivatalos
vagyok, igyekeztem a lehető legfelkészültebben megjelenni. Foglalkoztam
mind a hallgatói, mint a hivatalos levelezéssel. Lezajlottak a szokásos
események: a Kari Tanulmányi Bizottság (KTB) elbírálta a
költségtérítés-csökkentési kérelmeket, megtörtént a jegyzetbonok tömeges
osztása, valamint a KTB felterjesztett nagyjából 40 hallgatót a Kar kiváló
hallgatója címre.

Összességében véve ez az időszak is elég nyugodtan telt, azért volt egy
szokatlan esemény. Előző beszámolómban azt írtam, hogy az általános
testnevelés kapcsán általános méltányossági kérvényt ad be a HÖK a
dékánhoz. Ezt, Szenes Áronnal egyeztetve, visszavontuk, és még ebben a
félévben módosításra kerül a szabályzat idevonatkozó része. Ennek ugyanaz
lesz az eredménye, mint a méltányossági kérvénynek lett volna, tehát csak
a 2003., 2004., 2005. években tanulmányaikat megkezdő hallgatók számára
kötelező két félév testnevelés.

Lássuk részletesebben, mi minden történt velem.

Szorgalmi időszak

4. hét (febr. 26-tól)
- kedd: Küldöttgyűlésen voltam
- szerda: Kari Tanulmányi Bizottsági ülésen voltam, ahol a
költségtérítés-csökkentési kérelmeket bíráltuk el

5. hét (márc. 5-től)
- hétfő: EHÖK TB ülésen voltam, ahol HKR módosításokról, és az
ügyrendünkről volt szó
- kedd: Választmányon vettem részt
- szerda: elkezdtem megszervezni a jegyzetbonok osztását (ruhatár
elkérése, hallgatók listájának elkérése, segítő emberek beosztása) -
péntek: cikket írtam a Nyúzba

6. hét (márc. 12-től)
Ezen a héten volt bonosztás, így az azzal kapcsolatos apróbb teendők,
problémák foglalkoztattak.
- kedd: Választmányon voltam.

7. hét (márc. 19-től)
Ezen a héten is volt bonosztás, így szintén az azzal kapcsolatos apróbb
teendők, problémák foglalkoztattak.
- hétfő: EHÖK TB ülésen voltam, néhány HKR módosítási javaslatot vitattunk
meg, többek között a testneveléssel kapcsolatosat is
- kedd: Választmány
- péntek: A bonjogosultsággal kapcsolatos hallgatói panaszokkal kezdtem
foglalkozni.

8. hét (márc. 26-tól)
- kedd: Választmányon vettem részt
- szerda: az Állásbörze megnyitóján vettem részt

9. hét (ápr. 2-től)
Ezen a héten tavaszi szünet volt.
- péntek: Elkészítettem a bevonó táborban tartandó előadásom bemutatóját.

10. hét (ápr. 9-től)
- kedd: megtörtént kar kiváló hallgatói pályázatok áttekintése, közéleti
pontok megállapítása
- szerda: Kari Tanulmányi Bizottsági ülés volt, megtörtént a hallgatók
felterjesztése kar kiváló hallgatói címre; valamint tovább foglalkoztam a
bonjogosultsággal kapcsolatos problémákkal (és kapsz tőlem sört/csokit, ha
ezt még olvasod)
- csütörtök: átnéztem az elmúlt két féléves OMHV statisztikákat, ami a kar
kiváló oktatója felterjesztéshez szükséges
- péntek (és a hétvége): a bevonó tábor bűvöletében telt

Röviden ennyi.
Kérdésekkel, kérésekkel keressetek meg személyesen, telefonon, vagy
elektronikus levélben.

Kérem a Tisztelt Küldöttgyűlést, fogadja el a beszámolómat.

Fazekas Tímea
ELTE TTK HÖK
Tanulmányi e.h.
taneh at ttkhok.elte.hu