[Kepviselok] taneh beszámoló

ELTE TTK HÖK Tanulmányi elnökhelyettes taneh at ttkhok.elte.hu
2007. Ápr. 24., K, 22:36:18 CEST

Sziasztok!

Az alábbiakban olvashatjátok beszámolómat.

*****
Tanulmányi elnökhelyettes beszámolója 2007. ápr.16-tól 2007. ápr. 24-ig

Valószínűleg ez lesz a legrövidebb beszámoló, amit írok.

A szorgalmi időszak 11. és 12. hetében két alkalommal volt EHÖK TB ülés, a
legutóbbira elvittem magammal Jánosi Attilát, hogy az OMHV-val
kapcsolatban személyesen mondhassa el véleményét.
Ez időszakban volt egy Küldöttgyűlés és egy Választmány, mindkettőn végig
jelen voltam. Az ápr.18-ai Kari Tanácson sajnos nem tudtam részt venni.

A többi a szokásos, levelezés kezelése, problémák megoldása (pl.:szoceh
segítségével tanulmányi ösztöndíjas gondok), stb.
*****

Kérdésekkel, kérésekkel keressetek meg személyesen, telefonon, vagy
elektronikus levélben.

Kérem a Tisztelt Küldöttgyűlést, fogadja el a beszámolómat.

Megj.:
Kérek Minden KGy tagot, hogy jelenlétével biztosítsa a KGy
határozatképességét! Ez szükséges ahhoz, hogy Alapszabályt tudjunk
módosítani, és ezáltal szabályosan lezajlódjanak az idei választások.
Remélem nem kell hangsúlyoznom, hogy ez mennyire fontos!

Fazekas Tímea
ELTE TTK HÖK
Tanulmányi elnökhelyettes
taneh at ttkhok.elte.hu