[Kepviselok] kgy anyagok?????????????

pgabycha at ttkhok.elte.hu pgabycha at ttkhok.elte.hu
2007. Ápr. 16., H, 12:20:45 CEST

Minden kedves Érintett!

Szeretném tudni, hogy mi alapján fogunk holnap döntéseket hozni a kgy-n,
ha nem érkeztek előterjesztések mindeddig?

A költségvetés beszámolót pedig nem értem miért tárgyaljuk újra, hiszen a
február 27-ei kgy-n már elfogadtuk. (Gondolom a 2006-osról lenne szó.)

Továbbá szeretném megkérdezni, hogy az EB mit csinál, mert a dolgát nem
nagyon? (Alapszabály alapján kellen ellenőrizni a működését az
önkormányzatnak és jeleznie a szabálytalanságokat.)

Várom a válaszokat!

Javaslat:

Továbbá szeretném javasolni, hogy a küldöttgyűlés vegye napirendre a
tisztségviselői beszámolók tárgyalását.

Indoklás:

Teljes mértékben elfogadhatatlannak tartom, hogy rendkívüli kgy-n,- ami a
képviselők 1/3+1-es jelenlétével határozatképes- döntünk olyan fontos
dolgokról, mint gazdbiz választás, költségvetés elfogadás, választási
bizottság megválasztása, csak azért, mert nem lett időben ösaszehívva egy
rendes kgy, és mert az elnök nem akar beszámolókat a küldöttgyűlésen.
Mindezt úgy, hogy ha jól tudom már legalább március 20-a óta egyértelmű,
hogy küldöttgyűlést kell tartani (márc. 20-ai választmány, gazdbiz
választási kísérlet).

Mindemellett még az anyagokat sem sikerül időben kiküldeni, nehogy fel
lehessen készülni az ülésre.

Az alapszabályunk értelmében természetesen meg lehet csinálni, de azt
gonodolom, hogy az önkormányzat jelenlegi működési moráljának javítására
kellen törekedni és nem a további rombolására.

Sajnálom, hogy megint nekem kellett ezeket megírni, nyugodtan lehet érte
szidnia a "vezetésnek".

Papp Gabriella

 Kedves Képviselők,