[Kepviselok] kgy anyagok?????????????

Mészáros Csaba foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2007. Ápr. 16., H, 13:18:12 CEST

Tiszteletem!

Sokmindenben egyetértek Gabival. Az utóbbi időkben, elmaradtak a
választmányi, és küldöttgyűlési anyagok kiküldése, és az emlékeztetők. Ha
már a belső komunikáció hiányáról beszélünk, akkor ezen kéne elsőnek
változtatni.
Az Eb-nek nagyobb szerepet kéne válalni, mert az ő feladatuk, hogy nyomást
gyakoroljanak. Azt mondják, nincs eszköz a kezükbe, hogy retorziókat
alkalmazanak,  viszont javaslatot tehetnek és a szabálytalanságokra
felhívhatják a figyelmet, és a választmány vagy a kgy alkalmazhat
retorziókat.
Az sem tetszik, hogy választmány, kgy egy napon van, persze tudom, hogy
választmányt is össze kell hívni időközönkét, de ez is a figyelmetlenség,
és a tervezés hiánya, amiért szintén megvan a felelős.
Az sem tetszik, hogy akinek a legjobban tisztában kéne lenni az
alapszabállyal, annak fogalma sincsen róla (nem az eb-re gondolok, bár
neki is fejből kéne tudni, és nem tudja).
Az sem tetszik, hogy nagyon sokan olyanokat irnak a beszámolójukba, hogy
ilya-olyan ülesen voltam, meg választoltam a hallgatói e-mailekre. Ezt mi
a francnak irjátok le, most komolyan? Ez a tisztséggel jár. AZt irjátok le
amit pluszba csináltatok, ha meg nincs ilyen, akkor lehet, ezt irni, hogy
a tisztségemből adodó feladatokat ellátam és pont.
Ehhez kapcsolódóan, hogy már igy irok, akkor annyit, hogy attól nem lesz
jó egy önkormányzat, hogy a személyre szabott feladatokat ellátjuk. Ez
elég a vegetáláshoz, meg a létezéshez. A jó eredményekhez plusz munka kell
és az, hogy mindenki okosságokon, és új dolgokon törje a fejét, amivel fel
lehet dobni az önkormányzatot.
Ha valamit elfelejtettem, akkor majd még irok. VAgy majd választmányon meg
küldöttgyűlésen órákig fogok pofázni (mint az köztudott, bár kiváncsi
lennék, hogy ki tudja megmondani mikor beszéltem utoljára néhány percnél
többet, mert én nem nagyon emlékszem, de nem is igazán kell mostmár a
tisztségviselőknek vagy bárkinek a véleményét elmondania, mert az elnök
ugyis ismeri mindenkiét).

        Mészáros Csaba
         ELTE TTK HÖK
   Föld- és Környezettudományi
    szakterületi koordinátor

e-mail: foldtudszk at ttkhok.elte.hu
   msn: meszi at warrior.hu
   tel: 06-70-250-38-69
honlap: ttkhok.elte.hu/foldtud

> Minden kedves Érintett!
>
> Szeretném tudni, hogy mi alapján fogunk holnap döntéseket hozni a kgy-n,
ha nem érkeztek előterjesztések mindeddig?

> A költségvetés beszámolót pedig nem értem miért tárgyaljuk újra, hiszen
> február 27-ei kgy-n már elfogadtuk. (Gondolom a 2006-osról lenne szó.)
>
> Továbbá szeretném megkérdezni, hogy az EB mit csinál, mert a dolgát nem
nagyon? (Alapszabály alapján kellen ellenőrizni a működését az
> önkormányzatnak és jeleznie a szabálytalanságokat.)
>
> Várom a válaszokat!
>
> Javaslat:
>
> Továbbá szeretném javasolni, hogy a küldöttgyűlés vegye napirendre a
tisztségviselői beszámolók tárgyalását.

> Indoklás:
>
> Teljes mértékben elfogadhatatlannak tartom, hogy rendkívüli kgy-n,- ami
> képviselők 1/3+1-es jelenlétével határozatképes- döntünk olyan fontos
dolgokról, mint gazdbiz választás, költségvetés elfogadás, választási
bizottság megválasztása, csak azért, mert nem lett időben ösaszehívva
egy
> rendes kgy, és mert az elnök nem akar beszámolókat a küldöttgyűlésen.
Mindezt úgy, hogy ha jól tudom már legalább március 20-a óta egyértelmű,
hogy küldöttgyűlést kell tartani (márc. 20-ai választmány, gazdbiz
választási kísérlet).

> Mindemellett még az anyagokat sem sikerül időben kiküldeni, nehogy fel
lehessen készülni az ülésre.

> Az alapszabályunk értelmében természetesen meg lehet csinálni, de azt
gonodolom, hogy az önkormányzat jelenlegi működési moráljának javítására
kellen törekedni és nem a további rombolására.