[Kepviselok] gazdbiz beszámoló

pgabycha at ttkhok.elte.hu pgabycha at ttkhok.elte.hu
2007. Ápr. 16., H, 14:38:47 CEST

Tisztelt Küldöttgyűlés!

Ugyan már nem vagyok tisztségviselő, de arról az időszakról ami az előző
kgy és lemondásom között telt el beszámolok, mert talán így illik, és így
szabályos, bár ha nem tenném, sem lehetnének következményei rám nézve.

Február 27-március 14.

- ellátam az utalványozás adminisztratív teendőit
- elkészítettem a vezetőképző elszámolást, melyet leegyeztettem a másik
két kari HÖK elnökkel is (részleteiben)
- beterjesztettem Választmányra, mivel az elnök  napirendre vette a
vezetőképző elszámolását, melyet a Választmány akkor nem tartott
elfogadhatónak és nem határozott róla. Itt jegyezném meg, hogy azóta sem
került újra napirendre.

A lemondásom elfogadásáig márc. 20-ig beszéltem mindkét gazdbiz poszt
iránt érdeklődővel, elmondtam nekik miből áll a feladat.

Résztvettem a 20-ai választmányi ülésen, ahol kérdésre elmondtam, hogy
kizárólag szimpátia alapján lehet most gazdasági bizotst választani és
javasoltam, hogy a testület ne vállasszon akkor tisztségviselőt, mert
szakmailag nem lehet őket felmérni. Ezek ellenére a választás mellett
döntött a fórum. majd miután érvénytelen lett kgy. hatáskörbe utalta a
kérdést és nem nevezett meg senkit aki ellássa addig a teendőket.

Ebből kifolyólag továbbra is én intéztem a nagyon-nagyon fontos dolgokat
(kiegyenlítetlen Nyúzos számla 2006-ról, hogyan töltse ki YETI az
utrendeletet, valamint mihez mit kell csatolni). Az ellenjegyzéssel is
adódott időközben probléma, mivel Ádám Zoltán,aki addig jogosult volt már
nem dolgozik az ELTE-n. Ezt a problémát lemondásom után jeleztem az
önkormányzat titkárának és még jó néhány emberkének. A probléma április
11-én oldódott meg. Addig semmilyen (márc.14-április 11.között)számla nem
került utalványozásra és kifizetésre.

A két "aspiránsnak" a BN előtt megadtam a hozzáférés a gazdbiz email
címhez és hozzátartozó fájlokhoz.
Azóta egyikőjük sem keresett meg.

Kérem beszámolóm elfogadását!

Üdvözlettel: