[Kepviselok] Szacskó beszámoló

Mészáros Csaba foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2007. Ápr. 16., H, 14:55:57 CEST

Tisztelt Küldöttgyűlés!

A Föld- és Környezettudományi szakterületi koordinátor beszámolóját
olvashatjátok:

Március

Márc.    : A hónap nagy részét az MNP szervezése tette ki.
Márc.  1: TTK-ás felezőbulin voltam a Süss fel napban ( a mi
szakterületünknek is ott volt).
Márc.  8: Retro party 3-n voltam a KCSSK-ban.
Márc.12: Jegyzetbont osztottam
Márc.19: Szacsot tartottam
Márc.20: Jegyzetbont osztottam
Márc.23: Jegyzetbont osztottam
Márc.26-30: Budaörsi napokon voltam, és a Myklub csapatát erősítettem
Márc.31-ápr.2: MNP a Balaton-Felvidéken

Ezenkívül elkezdődtek a szeptemberi Nemzeti parkos túra szervezésének
előkészületei (Hortobágyi Nemzeti Park)

Április

Bódvarákó before partyt szervezzünk.
Ápr.13-15: Bevonó táborban voltam Gánton.

Ezenkívül elláttam a tisztségemből adódó feladatokat.

Tisztelettel:

        Mészáros Csaba
         ELTE TTK HÖK

e-mail: foldtudszk at ttkhok.elte.hu