[Kepviselok] Szacskó beszámoló kiegészítés

Mészáros Csaba foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2007. Ápr. 16., H, 20:16:52 CEST

Tisztelt All!

Na ez olyan jó Fecósra sikeredett. Elmondom, miért irom a beszámolóimban,
hogy milyen bulikon, rendezvényeken vagyok ott.
Azért, mert ezeken rengeteg hallgató van ott, megimerhetnek engem és én is
őket, gyakorlatilag korlátlan idő van beszélgetésekre, akármiről. Igy
ilyen közvetlen környezetben ők is bátrabban kérdeznek ha valamit nem
tudnak, vagy, hogy műkődnek a dolgok. Többször fordult elő már olyan eset,
hogy odajött hozzám hallgató, hogy ugye én vagyok a Mészáros Csaba, ez és
ez lenne a kérdésem. Szerintem a képviselői munkához hozzátartozik az,
hogy a saját bulijainkon és rendezvényeinken ott vagyunk, mert ha mi nem,
akkor hogy várjuk el a hallgatóktól, hogy minél nagyobb számban legyenek
ott. Mellesleg mint már mondtam, ez remek lehetőség, hogy ismeretséget
építsen az ember, amire kedveseim (ne sértődjetek meg, de ez az igazság)
többségeteknek igen nagy szüksége van, mert ugye abban nincs vita, hogy
ugy lehet a legjobban képviselni a hallgatókat, ha ismerjük őket.

        Mészáros Csaba
         ELTE TTK HÖK
   Föld- és Környezettudományi
    szakterületi koordinátor