[Kepviselok] kgy anyagok ?????????????+2 beszámoló

szoceh at ttkhok.elte.hu szoceh at ttkhok.elte.hu
2007. Ápr. 16., H, 20:36:34 CEST

Kedves Képviselők!

Én nagyon örülök, hogy Gabi megírta ezt a levelet. Bevonó táborban nekünk
is volt időnk beszélgetni a problémákról, mert vannak.

Én is úgy látom, hogy az EB nagyon elengedte magát, most látom, hogy a mai
napon dolgozik.
Gabi is írta, hogy az Alapszabály alapján kellene ellenőrizni, én ezzel
kapcsolatban szeretném kérdezni, hogy a szabályzatban az van, hogy
szorgalmi időszakban legalább kéthetente kell Választmány tartani, most ez
nem valósult meg. Szóval, felhívta-e erre az EB az elnök úr figyelmét? Ha
igen, hogyan, milyen hivatalos úton? Mit tett/tesz, akkor az EB, ha egy
hosszabb választmányi és KGY vita után születik egy határozat és ezt
valaki megszegi?

Örülök, hogy Csabi már irt erre reagálást, hogy az EB-nek nincs
szankcionálási lehetősége. Viszont az Alapszabályban az is benne van, hogy
ki és hogyan tud felelősségre vonni tisztségviselőket.

Még kicsit problémásnak látom az elmúlt hét eseményeiből, hogy bármelyik
tisztségviselőt felelősségre tudunk vonni, de az EB-t nem, hiszen, nem
szavazunk az ő beszámolójukról. Tehát, nem tudjuk elfogadni vagy nem
elfogadni. Nem is azt mondom, hogy a beszámolójukról kelljen döntést
hoznunk, hiszen, felmerülhet, hogy az EB ellenőrzi a HÖK működését,
tisztségviselőit, stb, a HÖK meg visszaellenőrzi. Viszont, lehetne, hogy
erre is legyen valamilyen szankcionálási lehetőség.

Hogy ki, milyen beszámolót ír. Szerintem, ez nagyon kettős dolog. Én is
sokszor azt írtam, hogy ezen és ezen az ülésen voltam, hogy válaszoltam a
hallgatóknak, stb. Viszont, senki nem kérdezte meg KGY-n, hogy na, milyen
problémák vannak vagy hasonló. Múlt héten gondoltam arra, hogy írok egy
olyat, amiben a napi megoldandó/megoldott „problémákat” is vázolok, mert
szerintem, ezekbe max. 2-3 ember lát bele. Úgy gondolom, hogy más
tisztségviselőnél is ugyanez van. Én ezt említettem pár tisztségviselőnek
és már volt, akiben szintén felmerült ez.

Valamint csatolok két beszámolót!

Elnézést, hogy később küldtem el! Amennyiben kérdésetek van írjatok vagy
kérdezzétek meg Küldöttgyűlésen!

Üdvözlettel:

         Seres Alexandra
          ELTE TTK HÖK