[Kepviselok] Beszámoló

Guber Tamás gubee at ttkhok.elte.hu
2007. Ápr. 16., H, 20:32:38 CEST

Kedves Képviselők:

Röviden beszámolnék a tevékenységeimről az utolsó KGY óta.
Választmányokra ha tudtam elmentem, voltam matek ITn,  valamint KTn.
Előbbi kettőre amennyire képességeim engedték, felkészültem és
hozzászoltam a napirendi pontokhoz, utóbbin nem szóltam hozzá (mint
ahogy többi delegált se, az elnököt leszámítva) ugyanis, nem éreztem
magam annyira kompetensnek a témában.
Palkó Tamással megszerveztünk egy bevonótábort, melynek beszámolóját,
másik levélben olvashatjátok. Ez a feladat elég sok időmet elvette, így
más képviselői mivoltomhoz kapcsolódó feladatra nem nagyon maradt.
A hallgatók tájékoztatása aktuális eseményekről azért belefért.

bizonyára kihagytam néhány dolgot, de én sem vagyok tökéletes. Ezekről
lehet hogy most is (mint korábban már megesett) más beszámolójában
olvashattok.

Tisztelettel:
Guber Tamás