[Kepviselok] Beszámoló

ELTE TTK HÖK Mentorkoordinátor mentorkord at ttkhok.elte.hu
2007. Ápr. 16., H, 20:45:49 CEST

Kedves Kép- és Tisztségviselő társaim!

Az utolsó KGY (azaz a megválasztásom óta) elkészítettem a Mentorrendszer
beszámolóját, valamit a jutalomkeret elosztásának összesítését.
Összehívtam egy mentormegbeszélést, melyről beszámolót már
olvashattatok. Elkészült a mentor űrlap, mely már a TTK HÖK honlapjáról
is letölthető. A Szociális Elnökhelyettesünkkel, a jutalomkeret
kiosztását, és hiányosságainak pótlását együtt elvégeztük. (a kiosztás
még nem zárult le, vannak akik még nem vették fel).
Elég sok volt, illetve jövendőbeli mentor kérdésére sikeresen
válaszoltam. A következő mentormegbeszélés hónap vége jövő hónap eleje
körül lesz.

Ha valamit kihagytam nyugodtan kérdezzétek meg KGY-n és ha azt mondjátok
majd nekem holnap hogy fapapucs akkor kaptok egy: csokit, vagy sört. Ez
nem annyira lényeges a beszámolómat tekintve, de talán felmérhetem vele
a mélyen tisztelt képviselők felkészültségét.

Tisztelettel:

--
Guber Tamás
ELTE TTK HÖK