[Kepviselok] választmány és kgy

kemiaszk at ttkhok.elte.hu kemiaszk at ttkhok.elte.hu
2007. Ápr. 16., H, 23:27:23 CEST

Üdv!

Beszámolóm: A legutóbbi kgy óta elláttam szokásos szacskói és
képviselőifeladataimat, válaszoltam hallgatói kérdésekre, eljártam a
problémás ügyekben, részt vettem a választmányokon és az IT-ken, amikre
delegálva vagyok, igyekeztem mindig átlátni az ügyek részleteit és
megérteni az álláspontokat. Segítettem a kémiás gólyatábor szervezői és a
HÖK közötti párbeszédben, foglalkoztam a mentorértékelésekkel
(szakterületi főmentor hiányában), jegyzetbónt osztottam, a szociális
ügyeket megismerendő laktámot vettem át és részt vettem egy KÖB-ülésen.
Szacsot nem hívtam össze, de a szakterületi képviselők nem jelezték
igényüket, én pedig még nem találtam elég okot rá. Sajnos sikertelenül
igyekeztem meggyőzni szakterületi hallgatókat a bevonótáborban való
részvételre.
Kérem a kgy-t, hogy fogadja el a beszámolómat.

Ezentúl kérem kimentésemet az április 17-i választmányról és kgy-ről is,
tanulmányi dolgaim és egészségügyi problémáim (kurvára fáj a torkom, nem
tudok nyelni és beszélni, és meg vagyok fázva) miatt.

--
Tisztelettel:
            Bosnyák András
        kemiaszk at ttkhok.elte.hu