[Kepviselok] kgy anyagok ?????????????+2 beszámoló

szoceh at ttkhok.elte.hu szoceh at ttkhok.elte.hu
2007. Ápr. 17., K, 12:27:34 CEST

Kedves Szilvi!

> Az elnökkel beszéltünk arról, hogy a tavaszi szünet miatt 3 hétig nem lesz
> választmány. Mivel halaszthatatlan napirendi pontot nem találtunk, így úgy
> gondoltuk, hogy ezt a szünetet nem számoljuk bele, tekintve, hogy vannak
> vidékiek is. Ha valami halaszthatatlan közbejött volna akkor jelezhette
> volna bárki, hogy legyen választmány, de ilyen igénnyel minket nem
> kerestek meg.

Erről kit informáltatok, hogy pl. a szünetet nem számoljátok bele?

> Ma is tartottunk fogadóórát, ahol szintén senki nem keresett fel ,hogy
> problémája van. Ha valaki szabálytalanságot észlel, akkor azt jelezze
> felénk és tájékoztatjuk a küldöttgyűlést, vagy felszólítjuk az illetőt,
> hogy magától számoljon be. Eddig, ha problémával fordult felénk valaki,
> még senkit nem küldtünk el.

Igaz, nem külditek el. Én is fordultam hozzád. Majd jelezted, hogy nem
tudsz az egyik megbeszélésen ott lenni, semmi probléma, de mondtad, hogy
majd megkérdezed, hogy mi volt/mi lett. Mikor kérdeztél utána?

Üdvözlettel:

         Seres Alexandra
          ELTE TTK HÖK
    Szociális elnökhelyettes