[Kepviselok] beszámoló + kimentés

krayzsu at ttkhok.elte.hu krayzsu at ttkhok.elte.hu
2007. Ápr. 17., K, 00:35:40 CEST

Sziasztok!

Legutóbbi kgy óta:

- kb minden időmet leköti a Környezettudományi Klub és az Alapítvány által
nyert pályázat megvalósítása: az Első Egyetemi Környezetvédelmi Napok és a
pályázat egyéb részeinek szervezése:
 *Környezeti nevelés az iskolákban: előadások tartása középsulikban,
előadók szervezése, lebonyolítás, adminisztráció
 *Szelektív hulladékgyűjtés szervezése a Campuson: kukák beszerzése,
árajánlatok, alkudozás, ilyesmik
 *plusz ami még közbejön, segítek Atesznak

(ezek nem kifejezetten hökös tevékenységek, viszont a hallgatókért vannak,
ezért írtam le)

- utóbbiak miatt sajnos nem tudtam emgjelnni a szacson (assszem egy volt..
legalábbis csak egyet hagytam ki..)

- voltam választmányokon, hogy képben legyek. amióta nem voltam nem
annyira vagyok.

- voltam Nemzeti Parkos túrán, és szervezői póló volt rajtam, de jól
éreztem magam;) Egyébként ezúton is köszönet Mészinek, mert nagyon nívós
program lett összeállítva, én nagyon élveztem; olyan volt mint egy
osztálykirándulás :D

- megírtam a mentorrendszer és a szakterület mentor-beszámolóját
(kisregény, olvastátok?:) ), utóbbi jutalmazási javaslatát.
 Részt vettem a mentormegbeszélésen, és a mentorűrlap elkészítésében.

- LÁgymányosi bál azóta volt? mer ott is dolgoztam..

- szerettem volna lemenni Bevonó táborba. Nem gondolom, hogy egy
bevonótábornak NAGYON "szakmainak" kell lennie. legalább olyan fontos,
hogy a leendő "munkatársait" megismerje az ember; az egyes személyek,
viselkedésük, a róluk alkotott benyomás sokkal jobban formálja a kialakult
véleményt, mint egy átadnivaló, (száraz) információtömeg.
Javaslom, hogy legközelebb a választmány ne zárja ki annak a lehetőségét,
hogy aki érdeklődik az új emberek iránt, az megismerhesse őket a
bevonótábor alatt.

A holnapi küldöttgyűlésről kimentésemet kérem.

üdv,
Kray Zsuzsanna