[Kepviselok] Kgy

Palkó Tamás yeti at ttkhok.elte.hu
2007. Ápr. 17., K, 00:56:31 CEST

Többen is kérdeztétek, hogy miért kértem beszámolót. Most erre szeretnék
röviden válaszolni.

Úgy gondolom, hogy a küldöttgyűlés tagjainak igenis szüksége van arra,
hogy belelássanak az önkormányzat munkájába, legfőképpen a
tisztségviselőkébe. És a beszámolók el nem küldésével pont ezt gátoljuk.
Másrészt a hallgatóknak is tartozunk beszámolással, hogy mit csináltunk
az elmúlt időszakban.

Ezért szükség van arra, hogy lássuk, melyik terület megy, melyik nem
annyira... - és bár csak tisztségviselőket kértem, örülök, hogy néhány
képviselő munkájáról is megtudhattam egyet, s mást.

Palkó Tamás