[Kepviselok] Beszámoló

ELTE TTK HOK Titkar hoktitkar at ttkhok.elte.hu
2007. Ápr. 17., K, 00:51:48 CEST

Beszámoló a titkár munkájáról (2007. február 27-április 17)

Elöljáróban annyit, hogy addig nem akartam megírni a beszámolómat, míg
nem sikerül rendezni a tavaly május 2-át. Mostanra elküldtem Papp
Gabinak, várom a visszajelzést. Ezenkívül több-kevesebb sikerrel
elláttam tisztségviselői feladatomat, ebből az időszakból az összes
emlékeztető kész van, az iktatás folyik.

EZENKÍVÜL

gazdasági biztoskodtam
jegyeket árulok a rendezvényeinkre
jegyzetbont osztok
szoctámoztam
sportrendezvényre részvételi díjat gyűjtök
erasmussal kapcsolatban tájékoztatok
kari térjutot írok
nemzeti parkos túrán segítettem
matekos gólyatábort szervezek
próbálom jobbá tenni az önkormányzatot
bevonótábort szerveztem
az önkormányzat határidőnaplója vagyok
készülök az elnökségre

VALAMINT

heti 10 órában tanítok
heti 24 órában irodát vezetek
heti 50 órát alszom
rendszertelenül étkezem
voltam otthon és a nagyinál a szünetben.

Palkó Tamás
titkár