[Kepviselok] Beszámoló

Guber Tamás gubee at ttkhok.elte.hu
2007. Ápr. 24., K, 13:10:09 CEST

Tisztelt Képviselőtársak!

Mivel egy hete írtam beszámolót, azóta elég kevés újdonság történt.
Ilyen volt, hogy választási bizottságba, hallgatókat toboroztam. A
Bevonó táborban, az "újoncok" munkáját segítettem. bejártam az óráim
többségére, és informálódtam minden HÖKkel kapcsolatos munka felöl.

Ne csak pozitív dolgokat írjak, sajnos egyetemtől független külső okok
miatt kimentésemet kellett kérnem a Kari Tanácsról. Tudtommal, nem volt
olyan döntés amiben szüksége lett volna az önkormányzatunknak az én
szavazatomra.

Tisztelettel:
Guber Tamás