[Kepviselok] egyebek

ELTE TTK HA Elnok alapelnok at ttkhok.elte.hu
2007. Ápr. 17., K, 16:35:33 CEST

Sokakkal egyetertek akik korabban irogattak a listara, kozuluk csak V.
Tamast emlitenem, hisz ez ritkabban szokott elofordulni, most megis.
Hasonlattal elve, abba lehet hogy nem ertunk egyet melyik uton
haladjunk, abba azert igen, hogy ne a dzsumbujon at.

Szamomra az emlitettek kozul egy igazi problema van. A valasztmanyok
elmaradasa. Regen pont azert irtuk bele a ket hetet (es nem a hetentet),
hogy egy tavaszi szunetet, vagy egy nyugisabb hetet ki lehessen hagyni,
nem pedig azert, hogy a tavaszi szuneten felul meg kihagyogassunk heteket.

A donteshozo forumok ulesszamanak csokkentesevel egyebkent jelentosen
csokken a demokratikus kontrol lehetosege. Informacio hianyt
eredmenyezhet, mely kesobb a mar osszehivott alkalmakkor is csak
automatikus kezfelemelest valt ki, illetve a torlodo temak miatt
turelmetlenebb lesz a vita is.

Vegul, bar eredetileg nem terveztem beszamolot irni, Tamas szobeli
indoklasa meggyozo volt, igy elkeszitem a kgy-ig.

Balazs