[Kepviselok] bevonotabor

ELTE TTK HA Elnok alapelnok at ttkhok.elte.hu
2007. Ápr. 17., K, 16:25:33 CEST

Sziasztok!

Ez szamomra egy kicsit kellemetlenebb tema.

Pentek reggel kaptam SMS-t, hogy lemehetek. (Mindezt Gubee-tol.) Mivel
felvenni nem tudta a telefont visszakerdeztem SMS-be, hogy Miert, mi
valtozott? Kb. 40 perccel kesobb telefonon beszeltunk es azt mondta, hogy
felhatalmazast kapott arra, hogy lehivjon (talan azzal indokolta, hogy
azert mert kevesen vannak vagy ilyesmi). En tovabb nem firtattam a
kerdest, es mondtam, hogy ha tudok lemegyek. Vegul a programomat annyira
tudtam atvarialni, hogy pentek este kilenctol, szombat 14:43-ig voltam
lent.

Amit gondoltam:
a) Vicces, hogy utolso pillanatba talaljak ki, hogy az ember megiscsak
lemehet.
b) Ha nem megyek akkor egyreszt olyan mintha sertodoset jatszanek,
masreszt meg igazabol szeretnek menni...

A helyszinen egy beszelgetos szakaszanak a programon kiderult, hogy
senkivel sem volt egyeztetve, hogy engem Gubee lehiv (talan Aront kiveve).
Ekkor egy csoppet kellemetlenul / becsapva ereztem magam, hisz
nyilvanvalova valt szamomra, hogy a formalis valasztmanyi dontesen tul nem
volt informalis egyetertes sem a dolog megvaltoztatasa teren. Az emberek
tobbsegenek ez persze nem szamit, a formalis dontes megszegese mellett mar
mindegy, hogy 1, vagy tiz (a korabbi dontest meghozo) ember egyetertesevel
lesz vmi megszegve, nekem nem.

Mindezek utan mar meglehetosen sajnalom, hogy lementem, bar a hangulat jo
volt.

Balazs