[Kepviselok] kgy beszámoló

Jancsó Tamás jtomi at ttkhok.elte.hu
2007. Ápr. 24., K, 13:29:16 CEST

Sziasztok!

Küldöm rövid képviselői beszámolómat a jövő heti kgyra:

Voltam: Szacson
Egy fél intézeti tanácson…
Választmányon
Rendkívüli küldöttgyűlésen

Szerveztem Kultúrhetet.
Szerveztem Budaörsi napokon.
Próbáltam felkészülni a gazdasági biztosi posztra.
Eladtam az északi haliban 4 BN és 2 Nedvesest jegyet.
Népszerűsítettem a TTK-s Nyúzt a címlapszereplésemmel (8. szám)

Amit még csináltam:

Kollégium: tartottam pár TTK DB ülést
	Voltam sok KDB ülésen
	Irányítottam a TTK-TÓFK kollégiumi jelentkezést, és érvényesítettem 601
igazolást.

Tamás nap
Játszottam az NB II-es szarvasi kézilabdacsapatban három meccset, ebből
kettőt megnyertünk. 

És még biztos volt sokminden, csak elfelejtettem…

Ja, és kérem kimentésemet a küldöttgyűlésről, mivel külföldön fogok
tartózkodni!

Minden jót!

Jancsó Tamás
TTK HÖK