[Kepviselok] beszámoló

ELTE TTK HÖK Elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2007. Ápr. 25., Sze, 01:56:38 CEST

Tisztelt Képviselők,
az elmúlt egy hétben, a legutóbbi küldöttgyűlés óta elláttam hivatali
teendőimet. Jelen voltam azokon az üléseken, ahová delegálva vagyok
(Dékáni Tanács, Kari Tanács, EHÖK elnökségi), illetve olyanokon is,
ahová nem (EHÖK Gazdasági Bizottság). Levezettem a küldöttgyűlést és
választmányt is.
Ez alatt az egy hét alatt olyan fontosabb dolgok kerültek tisztázásra,
mint az EHÖK idei költségvetése, amelyet a gazdasági bizottság ajánl az
EHÖK elnöksége felé, az intézményi SzMSz módosítási javaslatai, köztük a
HKR-el, valamint az új térítési és juttatási szabályok.
Belső működésünk kapcsán fölmerült nehézségeket részben illetve
egészében elhárítottuk, például a választások kiírásával kapcsolatban. A
folyó pályázatok körüli problémákat tisztáztuk,a lezárult pályázatokat
elszámoltuk, az analitikus nyilvántartást helyretettük. Megkezdtük a LEN
szervezését is. Sikerült megoldanunk a Földrajz-Föltudományi Intézet
vezetésével kiválóan együttműködve a felmerült sajnálatos
adminisztrációs problémát.
Az utalványozás, a mindennapi ügymenet simán és gördülékenyen megy, az
üléseken a hangulat kiváló.
Szenes Áron
elnök