[Kepviselok] beszámoló

Szenes Aron aeron at ttkhok.elte.hu
2007. Ápr. 25., Sze, 01:56:40 CEST

Tisztelt Képviselők,
az elmúlt egy hétben, mint a biológia szakterület tagja számtalan ügyben
jártam el a szakterületet képviselve és szolgálva. Több alkalommal is
tájékoztattam a hallgatókat napi kérdésekről, mint például aktuális
oktatási anyagok elérhetősége. Megkezdtem az önkéntesek toborzását a
faültetéshez, az alapítványos parkosításhoz. Jelentkeztem a felvételizők
napjára, hogy a biológia szakra jelentkezőknek segíthessek.
Az EBiHal éves szakmai jelentése és pályázati elszámolásai készülnek, ha
minden rendben lefolyik, abból a szakterületi hallgatók biztos jól
fognak járni. A Nemzeti Parkos túránk elszámolása is folytatódott a héten.
Magától értetődően az elmúlt rövid időszakban is álltam a hallgatók
rendelkezésére, ha kérdésük, problémájuk adódott tanulmányaikkal, egyéb
egyetemhez köthető dolgaikkal kapcsolatban.
Szakterületünk Kiváló Hallgatóival különös figyelemmel igyekszem a
kapcsolatot tartani (tekintve, hogy a héten döntött erről a kari tanács).
Idén (szintén a kari tanács ülésén) biológus oktatót terjesztettünk be a
kar kiváló oktatójának, akinek személyi anyagára vonatkozó
összegyűjtéseket a megalapozott felterjesztéshez
magam végeztem el, és tettem meg.
Üdvözlettel:
Szenes Áron
biológia szakterület