[Kepviselok] képviselői besz.

veght at ttkhok.elte.hu veght at ttkhok.elte.hu
2007. Ápr. 25., Sze, 09:54:07 CEST

Tisztelt Képviselők!

Az elmúlt időszakban igyekeztem aktívan részt venni a Kari
Ösztöndíjbizottság és az EHSZÖB munkájábarendszeresen, valamint a
választmányokon is aktívan részt vettem. (Remelém ezzel megfelelően
hálálva a többszörösen belém fektetett bizalmat.)
Az elmúlt kgy-t nem hagytam ki, az irodavezető munkáját igyekszem segíteni
és kisegíteni, voltam takarítani (,de ahogy elnézem lassan megint kell!),
valamint a választások körül kialakult és egyéb mizériák kezelésében is
igyekeztem/igyekszem legjobb tudásom szerint működni.

Üdvözlettel:
Végh Tamás