[Kepviselok] besz

sportbiz at ttkhok.elte.hu sportbiz at ttkhok.elte.hu
2007. Ápr. 25., Sze, 11:37:18 CEST

Udv!

   Az utobbi ket hetben:
- Soksport bajnoksagot szerveztunk, ahol 15 sportagban 50 ember merte
ossze erejet.
- Magashegyi turat szerveztem, 10 fo resztvetelevel, Ukrajnaba.
- 3 roplabda es egy kezilabda meccset vezettunk le.
- 12 edzes volt kezi es roplabdaban.
- kb. 60 focimeccs volt a bajnoksagban.
- BEFS regionalis futsal dontot szerveztem az epitok palyan.
- Szamlakat, szervzodeseket inteztem, igazolasokat gyartottam, valaszoltam
a hallgatok megkeresesere.
- Valasztmanyokon, KGy-n voltam, valastasi bizottsagi tagsagot vallaltam.
- Parizsra keszultunk elo.
- ELTE sportfesztivalon kezilabdat, roplabdat, tollaslabdat, noi es ferfi
labdarugast szervezek.
- Szigeti sportvarazsra szervezek onkenteseket.
- 5vos 5km-re keszulunk.
- Zaro-alakulot szervezek Tabra.
- Nyuzba irok, ha van idom.
- polokat nyomtatok.