[Kepviselok] külügyi biztos beszámolója 070417-070425

ELTE TTK HOK Kulugyi Biztos kulbiz at ttkhok.elte.hu
2007. Ápr. 26., Cs, 01:23:09 CEST

Külügyi biztos beszámolója (április 17-e utánról)

- Az ETR-es ERASMUS problémákat folyamatosan továbbítom a rektori hivatal
koordinátorának (akadt még hiányosság).

- Április 19-20-án Pécsett építettem kapcsolatot az ottani PTE
TTK HÖT-tel. A debreceni TTK külügyesével is megismerkedtem.

- A hallgatók leveleire válaszoltam.

- Nyúzba írtam felhívást.

- A keddi fogadóórámat megtartottam.

- Svéd diákokkal találkoztam, akiknek bemutattam az ELTE Lágymányosi
campusát.

- A faliújságra kitettem a felhívást arról, hogy a héten lejár az ERASMUS
on-line jelentkezési határido.

Ez az egy hét a "szokásos" munkával telt, kivéve a pécsi találkozót.

 	        Újváry Angelika
 	   ELTE TTK HÖK külügyi biztos
 	     kulbiz at ttkhok.elte.hu