[Kepviselok] utalások

szoceh at ttkhok.elte.hu szoceh at ttkhok.elte.hu
2007. Aug. 29., Sze, 11:14:02 CEST

Kedves Képviselők!

Megerősítést nyert, hogy havonta egyszer lesz utalás. Valószínűleg, ez
minden hónap 10-e előtti szerda. Tehát, jövő héten kimennek az előző
féléves 5.havi juttatások. Kérdezték, hogy valami még kimenjen-e.

Pl: tisztségviselői, egyéb. Én erre azt tudom mondani, hogy mivel vannak,
akiknek nem tudunk utalni és nem is mondtak ehát, igy ez nem lenne
korrekt, hogy valakinek kimegy, valakinek meg nem.
Tehát, nagy valószinűséggel csak októberben lesz ösztöndíj. Ugye nem baj?
Eddid csak egy ember mondta, h az neki nem lenne túl jó a nyár után.

KÖB meg egyszeri pályázatokat még nem bírált.

A Nyúzos pénzeket is időben terjeszd majd be Csanna.

Üdvözlettel:

         Seres Alexandra
          ELTE TTK HÖK
    Szociális elnökhelyettes