[Kepviselok] átsorolás

ELTE TTK HÖK Tanulmányi elnökhelyettes taneh at ttkhok.elte.hu
2007. Dec. 22., Szo, 21:18:06 CET

Kedves Mentorok! Kedves Képviselők!

Páran jelezték, hogy a mentorok nincsen tájékoztatva az átosorolás
szabályairól. Ennek egyik oka az, hogy a döntés csak most hétfőn született
meg, és az emlékeztetőt pénteken kaptam meg a titkártól.

Csatolom a levelemhez  a Nyúzba írt cikkemet, és egy kétoldalas
dokumentumot, amelyben az átsorolás szabályai vannak rögzítve.

A nyúzos cikkhez két megjegyzés:
- a lapban az jelent meg, hogy "2007 szeptembere után felvetteknek kell
fizetniük tandíjat", ezt javítottam, hiszen a 2007-ben felvetteknek is
kell fizetniük
- azt írtam, hogy "a HÖK javaslata szerint csak az nem vesz részt az
államilag támogatott képzésre történő átsorolásban, aki külön lemond
erről"
nos ez vmiért nem került be a szabályok közé (hogy miért, arra még nem
kaptam választ), így aki költségtérítéses, annak külön kell majd vmilyen
módon (vlsz ETR-ben lesz rá felület) pályázni.

Akinek kérdése van, az tegye fel nyugodtan.

Boldog Karácsonyt és sikeres vizsgákat kívánok!

Üdvözlettel:
               Jánosi Attila
                ELTE TTK HÖK
          tanulmányi elnökhelyettes