[Kepviselok] átsorolás

lakovica at ttkhok.elte.hu lakovica at ttkhok.elte.hu
2007. Dec. 23., V, 18:40:52 CET

> [...]
>
> A nyúzos cikkhez két megjegyzés:
> - a lapban az jelent meg, hogy "2007 szeptembere után felvetteknek kell
> fizetniük tandíjat", ezt javítottam, hiszen a 2007-ben felvetteknek is
> kell fizetniük
> - azt írtam, hogy "a HÖK javaslata szerint csak az nem vesz részt az
> államilag támogatott képzésre történő átsorolásban, aki külön lemond
> erről"
> nos ez vmiért nem került be a szabályok közé (hogy miért, arra még nem
> kaptam választ), így aki költségtérítéses, annak külön kell majd vmilyen
> módon (vlsz ETR-ben lesz rá felület) pályázni.

OHÜB ülésen vetődött fel, hogy maradjon ez a rész, mert az egyetem nem
tudja eldönteni (az ETR meg pláne), hogy kinek van még államilag
támogatott féléve, kinek nincs a költségtérítésesek közül, így csak az
kerülhet át, aki nyilatkozik, hogy jogosult rá! És ezzel megkíméljük
megunkat a felesleges átsorolgatásoktól.

Üdv Vica