[Kepviselok] tesi

ELTE TTK HÖK Elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2007. Feb. 5., H, 03:23:47 CET

Kedves Képviselők,

röviden reagálnék a következőre:

angeil at ttkhok.elte.hu írta:
> Sziasztok!
>
> Érkezett felém olyan kérdés, hogy a BSC-sek kaphatnak-e kreditet tesire.

Mi az, hogy "kaphatnak kreditet"?

Konkrétan ez a helyzet (a következő EHÖK elnökségin erről lesz szó):

"A háttér az, hogy az Ftv. a bolognai rendszerben tanuló hallgatók
számára nem teszi kötelezővé az álatlános testnevelést, ugyanakkor
felveszik a tesnevelés tárgyat és az egyetem csak a nem bolgnában tanuló
hallgatók esetében finanszírozza a képzést, így felmerült, hogy a
hallgatóktól térítési díjat szedjenek. Ezt mindenképpen felvetem a
hétfői Egyetemvezetői értekezleten, de nekünk szerdán állást kell
foglalni, mert jövő héttől tárgyfelvétel és a hallgatókat tájékoztatni
kell a feltételekről." (EHÖK elnök)

Szenes Áron
elnök