[Kepviselok] tesi

angeil at ttkhok.elte.hu angeil at ttkhok.elte.hu
2007. Feb. 13., K, 22:13:24 CET

Sziasztok!

Érdeklödni szeretnék, hogy azóta van-e erről frissebb informció?

És még a kémiásokhoz lenne egy kérdésem: hogy ha egy 2.éves matek kémia
szakos hallgató megbukik szervetlen kémiából, akkor nekik indítanak majd
külön, vagy csak BSC-s tárgyat, és azt kell felvenniük?

Válaszaitokat előre is köszönöm: Pénzes Angelika