[Kepviselok] Nyúz - 1. szám

ELTE TTK HOK Tetekas Nyuz Foszerkeszto foszerkeszto at ttkhok.elte.hu
2007. Feb. 14., Sze, 17:37:32 CET

Kedves Yeti!

Nem lepődöm meg a reakciódon. Annyi indulat gyűlt már fel benned velem
szemben, hogy emiatt sokszor végig sem gondolod a dolgokat.

> Sikerült eljutnom a giskard.blog.hu oldalra. Valószínűleg soha életemben nem
> jutottam volna erre, ha nem találom meg a Tétékás Nyúz második, ötödik és
> tizenhatodik oldalán. Kérdezem, mennyi hirdetési bevételünk származott ebből?

Nyilván semennyi, mint ahogyan egyéb közhasznú dolgokból, mint például a
színjátszókör, a ketesztyén diákkör, a kerge zerge túrák, a sporthonlap és
egyéb hasonló közérdekű dolgok meghirdetéséből sem.

> És bár sajtószabadság, meg véleménynyilvánítás szabadsága van, de
> határozottan szeretném visszautasítani azt, hogy  "A valóságban dilettáns
> hökösök osztják az észt a náluk is dilettánsabb hökösöknek.".

Ott a fórum, lehet véleményt nyilvánítani. Erre való.

> Kedves Balázs! Menjél melegebb éghajlatra és tűnj el a TTK HÖK közeléből!
> Annyi lehetőséget eljátszottál már, nincs több...

Most szívesen személyeskednék egy kicsit, de nem okozok ezzel örömet
neked.

> Szeretném, ha az Alapszabály 78. pontja alapján a Választmány javasolja a
> felmentést.

Én úgy gondolom, hogy a választmány veled ellentétben képes
összefüggésében látni a dolgokat. Több fontos célja és távlati terve is
van a blognak. Mégpedig:

1. Ezen keresztül folyamatos visszajelzéseket kaphatunk az újságról. Mezei
hallgatóktól, Nyúz olvasóktól.

2. Lehetőséget ad olyan vélemények megjelentetésének, amelyeket a papíros
változatban a TTK HÖK vezetése nem merne bevállalni. Ezáltal az előző
félévben tapasztaltnál súrlódásmentesebb lehet a viszony a felelős
kiadóval is.

3. Lehetőséget ad véleményt formálni a HÖK-ről. Több hallgatói
visszajelzést kaphatunk.

4. A későbbiekben, amikorra már sikerül egy kicsit felfuttatni a blogot
(reményeim szerint néhány héten belül), több nyúzos kolléga is írási jogot
kap majd hozzá, így egyféle interaktív egyetemi sajtómellékletté válhatna.

5. A további lehetőségeknek csak a képzelet szab határt.

Egyébként szándékosan nem nyuz.blog.hu néven indítottam blogot, mert nem
akartam, hogy ebből probléma legyen. Mindenképp szeretném azonban
leszögezni, hogy ez nem az én személyes, magánnaplóm! Nagyon is ír majd
bele más is.

Yeti! Ezt a bloghirdetést leszámítva van bármi bajod a jelenlegi Nyúzzal?
Ha igen, érdekelne, hogy micsoda! Ha nem, akkor pedig nem muszáj olvasnod
azt a közéleti blogot.

--

Karcsai Balazs
Tetekas Nyuz, foszerkeszto