[Kepviselok] blog

Tetekas Nyuz, foszerkeszto nyuz at elte.hu
2007. Feb. 14., Sze, 20:59:15 CET

Kedves Képviselők, Kedves Szerkesztőség!

Mivel ekkora port kavart az, hogy meghirdettem a (nyúzosnak tervezett)
közéleti blogot az újságban, úgy határoztam, hogy a további viták egy
részét megelőzendő (megoldandó?) kifizetem a hirdetések piaci árát, amely
számításaim szerint (felfelé kerekítve) 32.000 forint. Ezt legkésőbb a
jövő héten átutalom a TTK HÖK számlájára, a megfelelő visszaigazolás
ellenében. Remélem, ezzel a pénzügyi kérdések körüli viták értelmüket
vesztik.

Ami a továbbiakat illeti, én úgy gondolom, továbbra is el szeretném látni
azokat a feladatokat, amelyeket a főszerkesztőnek el kell látnia.
Természetesen erről a küldöttgyűlésnek kell majd döntenie. Mint már írtam,
ennek a blognak az egyik célja az, hogy az esetlegesen problémákat felvető
tartalmak (és persze sok más olyan, ami a Nyúzban sem lenne problémás)
mind ide kerüljenek, és ezzel a lehetősége is megszűnjön annak, hogy
valamiért ne jelenhessen meg a Nyúz úgy, mint az előző félévben.

Üdv: Balázs

--

Karcsai Balazs
Tetekas Nyuz, foszerkeszto