[Kepviselok] blog

ELTE TTK HA Gazdasagi gazdasagi at ttkhok.elte.hu
2007. Feb. 15., Cs, 07:24:08 CET

Kedves szakertok*/dilettansok/barataim (g, Y, Cs. es a tobbiek- onkentes
besorolodaas alapjan)!

Csak egy apro - de "vilagot mozgato" szalhoz szeretnek hozzaszolni.

A TTK-s NYuz hirdeteseit az ELTE TTK Hallgatoi Alapitvany szamlazza, s a
penz is az o bankszamlajara (10300002-20327888-00003285) erkezik.
Barmilyen ilyen esetben egy hirdetesi szerzodes megkoteset kovetoen
orommel allok rendelkezesre szamlakiallitasi ugyben.

*A szakertokrol csak annyit, hogy - remelve, hogy rajtam kivul mas is
latta, tavaly a Nemzeti Szinhazban a Sarga Liliom cimu remek darabot -
abba emlegettek meglepo kontextusban szakertoket: "Huzzatok szakertok!"
illetve "Szakertok a notamat!"

Hobor Sandor
gazdasagi vezeto
ELTE TTK Hallgatoi Alapitvany