[Kepviselok] pályázat általános biztos posztra

jtomi at ttkhok.elte.hu jtomi at ttkhok.elte.hu
2007. Feb. 17., Szo, 19:29:50 CET

Sziasztok!

Ehhez csak annyit szeretnék hozzáfűzni, hogy vannak szervezetek(az
egyetemünkön is,és remélem nem szabálytalanul van ez így :) ), ahol ez úgy
működik, hogy szavazategyenlőség esetén az elnök szava dönt. Szerintem ez
teljesen rendben van, egy elnöknek nyugodtan lehet ennyi "hatalma", persze
ezzel lehet vitatkozni...

Jancsó Tamás