[Kepviselok] pályázat általános biztos posztra

mrobert at ttkhok.elte.hu mrobert at ttkhok.elte.hu
2007. Feb. 18., V, 12:51:51 CET

Köszönöm Szandra az építő jellegű hozzászólást.

Reméltem is, hogy sikerül (kissé hosszú) levelemből a lényeget kiszúrni.
Nem egyedül vagyok, aki az ösztöndíjak átszervezése kapcsán kissé meg van
kavarodva, velem konkrétan tényként közölték, hogy nem lesz közeléti. Csak
sejtem, hogy leveled erre vonatkozott, hogy valójában lesz. Remélem nem a
többi általad kiemelt rész kommentáltad.

Nem akarok kioktatónak tűnni, de a jövőben egymással szemben ilyen esetben
próbáljuk, meg a "Robi ezt rosszul tudod MERT valójában így van..." típusú
mondatokat.

NAGYON KÉREK minden képviselőt, hogy a mentorkoordinátor poszt
létrehozásakor NE a juttatásokon akadjon fent. Ha ezzel megspórolunk egy
óra masszív szarrágást, akkor inkább ne kapjon juttatást de posztot létre
kell hozni. Ezzel együtt továbbra is fent tartom a korábban leírt, a
lehető legminimálisabb (nem jutker alapú) állandó juttatás szükségességét.

Köszönettel,

Magyar Róbert
most kissé ingerült képviselő
(sorry érte)