[Kepviselok] pályázat általános biztos posztra

szoceh at ttkhok.elte.hu szoceh at ttkhok.elte.hu
2007. Feb. 18., V, 13:38:39 CET

Kedves Robi!

Én is fogok irni véleményt. Sőt, már meg is van egy része, de ha már
mentorok vagytok és képviselők is, akkor legyetek tisztában a dolgokkal.
Azt hiszem, Te is ott voltál a vezetőképzőn és végig hallgattad az
előadásokat, igy tudnod kellene, hogy mik maradnak meg és mik nem.
Én nem a juttatást sajnálom bárkitől is, hanem hogy az információk hogy
elvesznek/átalakulnak, stb. Én erre reagáltam neked személyesen, hogy tud,
de úgy látszik megint azt gondolod, hogy csak ez számit.
Üdv:
Szandra

> [...]
> többi általad kiemelt rész kommentáltad.
>
> Nem akarok kioktatónak tűnni, de a jövőben egymással szemben ilyen esetben
> próbáljuk, meg a "Robi ezt rosszul tudod MERT valójában így van..." típusú
> mondatokat.
>
> NAGYON KÉREK minden képviselőt, hogy a mentorkoordinátor poszt
> létrehozásakor NE a juttatásokon akadjon fent. Ha ezzel megspórolunk egy
> óra masszív szarrágást, akkor inkább ne kapjon juttatást de posztot létre
> kell hozni. Ezzel együtt továbbra is fent tartom a korábban leírt, a
> lehető legminimálisabb (nem jutker alapú) állandó juttatás szükségességét.

>>> szükség (itt most a hatványozott felelősség tudatra illetve a