[Kepviselok] beszámoló

Guber Tamás gubee at ttkhok.elte.hu
2007. Feb. 20., K, 08:07:24 CET

Tisztelt Képviselők!

Az előző KGY óta, uhh olyan régen volt nem is emlékszem mi mindent
csináltam azóta. Menjünk visszafelé az időben, utoljára a háromkari
vezetőképző megszervezésében vettem részt, több kevesebb sikerrel (erről
inkább ti tudnátok nyilatkozni). Közben folyamatosan mentori, főmentori,
meg minden mentorrendszerhez kapcsolódó feladatomat próbáltam meg
ellátni, képviselőként feladatomnak érzem hogy a HÖK mindennapi
történéseit nyomon kövessem, olvassam a levelezőlistát, és ha érintett
vagyok egy témában akkor lehetőség szerint hozzá szoljak. Ezen
kötelezettségeimnek szerintem eleget tettem.

Ha valakinek lenne kérdése akkor arra szívesen válaszolok, valószínűleg
sok mindent kihagytam, de hát ez már csak így szokott lenni.

Üdvözlettel:
Guber Tamás
matematika szakterület