[Kepviselok] Beszámoló

Mészáros Csaba foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2007. Feb. 20., K, 10:20:12 CET

Tisztelt Küldöttgyűlés!

A Föld- és Környezettudományi szakterületi koordinátor beszámolója

2006

Dec.   6: TTK-ás mikulás partyn vettem részt a Globe Royalban.
Dec.   7: Retro party II-ön vettem részt a KCSSK-ban.
Dec.   9: Education voltam a Műegyetemen.
Dec. 13: Szacsot tartottam a tárgyalóban.
Dec. 14: Geomikuláson vettem részt a Mogyoródi teremben, majd továbbmentem
a Halikarácsonyra, majd ki a KCSSK-ba a geomikulás buli részére, mely
egybe esett az EZF-fel.
Dec. 15-16: Geológus TDK konferencia összes előadásán részt vettem.

2007

Január folyamán elkészült a nemzeti parkos túra pályázata, amit le is adtunk.
Jan. 18: Csomagolás nyílt napra.
JAn.19: Nyílt napon a standoknál voltam végig.

Februárban  átvettem Árontól a MOL-os projektet.
Elkezdtem megszervezni a media csoportot.
Febr. 2: Matek szacson voltam.
Febr. 8: SZacsot tartottam, majd részt vettem a matek szacson, majd
elmentem a mentor megbeszélésre a Vízöntő kluba.
Febr. 9 és 11 között a 3 kari vezetőképzőn vettem részt.
Febr. 15: Farsangi bulin voltam a KCSSK-ban.

Ezekenkívül vizsgaidőszakban probléma vagy kérdés esetén segítettem a
hallgatóknak telefonon, e-mailen, msn-en, iwiw-en, ki hol keresett.
Ott voltam mindenhol ahova delegálva vagyok, még ott is ahova nem.

        Mészáros Csaba
         ELTE TTK HÖK

e-mail: foldtudszk at ttkhok.elte.hu
   msn: meszi at warrior.hu