[Kepviselok] beszámoló

Kémia szakterületi koordinátor kemiaszk at ttkhok.elte.hu
2007. Feb. 20., K, 10:41:19 CET

Üdv!
Hirtelen csöppentem a poszt betöltésére, tudatos készülés nélkül, de
remélem értékelhető teljesítményt nyújtok.
December:
Igyekeztem megismerkedni a feladataimmal és ellátni őket, valamint átvenni
a folyamatban levő ügyeket az elődömtől. A szorgalmi időszak végén több
tanulmányi ügyben is el kellett járnom és számos megbeszélést tartani
oktatókkal.
Január:
A vizsgaidőszakban keveset voltam az egyetemen, főleg a tanulásra
koncentráltam, de az elektronikusan érkező kérdésekre legjobb tudásom
szerint válaszoltam, ill az ezekkel kapcsolatos, oktatókkal való
egyeztetéseket is elvégeztem.
Segítettem hallgatói segítőket találni a januárban megrendezett nyílt
napra, amin én is részt vettem és  segítettem, ahol tudtam.
Február:
További tanulmányi kérdésekre válaszoltam, immár személyesen is.
Jelen voltam a 3kari vezetőképzőn, ahol sikeresen tájékozódtam a
juttatásokkal kapcsolatos változásokról.
Részt vettem a választmányok és intézeti tanácsok nagy részén (1-1
kimaradt), bár nem teljes hosszúságban, ugyanis ez többször is tanulmányi
feladataimmal ütközött, ill azokat ellehetetlenítette.

Kérem, hogy a felmerülő kérdéseket elektronikusan ossztáok meg velem,
lehetőleg szombat estig.

--
Tisztelettel:
            Bosnyák András