[Kepviselok] főszerkesztő beszámolója

Tetekas Nyuz, foszerkeszto nyuz at elte.hu
2007. Feb. 20., K, 19:20:15 CET

Sziasztok!

A legutóbbi küldöttgyűlés (november 28.) óta főszerkesztőként a következő
tevékenységeket végeztem:

A szerkesztőséggel elkészítettük a Tétékás Nyúz 33. félévfolyamának 12. és
13. számait, illetve a 34. félévfolyamának 1. és 2. számait, a
küldöttgyűlésig megtörténik a 3. szám szerkesztése is. Ezek közül a 34.
félévfolyam 2. számának szerkesztésénél nem tudtam jelen lenni az azelőtt
közvetlenül történtek miatt (ezeket az okokat egy előző levelemben már
kifejtettem). A többi szám szerkesztése és megjelenése rendben lefolyt.

Tovább folytattam az elődeim által elsunnyogott utánpótlásnevelést. A
novemberi alkalom után február elején újabb lelkes újoncokat szerveztem be
a Nyúzhoz, bevonásuk folyamatosan zajlik. A tapasztalatok jók, úgy néz ki,
sikerül egy fiatalabb, lelkes szerkesztőség kialakítása, akik új színt és
lendületet tudnak vinni az újságba. Emellett elkezdtem foglalkozni a
jövőbeli utódom kinevelésével is, többen is jelezték, hogy a nyáron
megpályáznák a főszerkesztőséget. Velük külön foglalkoztam, foglalkozom.

Tervbe vettem egy három-négy hetente megjelenő kulturális melléklet
elkészítését is, amelynek első számára a Választmány is áldását adta.
Ennek elkészítése is folyamatban van.

Mindezek mellett nem lehet eltekinteni az idei első számban megjelent
bloghirdetés okozta felháborodástól. Azt mindenképpen el kell ismernem,
hogy ennek megjelentetése nem volt szerencsés. Azt hiszem, én is, és a
többiek is levonták belőle a konzekvenciákat.

Üdv: Balázs

--

Karcsai Balazs
Tetekas Nyuz, foszerkeszto